Klachtenprocedure

Edin Dental Academy is aangesloten bij de branchevereniging Nederlandse Raad voor Training en Opleiding (NRTO). Leden van de NRTO zijn automatisch aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie Consumenten Zaken en ook voor de zakelijke markt is er geschillenregeling.

2M5A3113

Klachtenprocedure 

Heeft u een klacht over het onderwijs dat wordt gegeven door EDIN of de examinering van het onderwijs dan verwijzen we u graag door naar het Examenreglement. In het EDIN examenreglement kunt u teruglezen hoe u een klacht kunt indienen op het gebied van het onderwijs.

Heeft u een klacht over onze dienstverlening in het algemeen dan kunt u hieronder de procedure teruglezen.

Wie neemt de klachten in behandeling? De Operationeel Directeur van EDIN neemt de klachten in behandeling en zal vanuit zijn naam de correspondentie verzorgen.

Hoe kan een klacht ingediend worden? Er kan een klacht ingediend worden door deze per mail in te dienen via klantenservice@edin.nl

Onze medewerkers zorgen ervoor dat de klacht op dezelfde werkdag wordt aangeleverd bij onze Operationeel directeur.

Procedure van klachtenbehandeling:

Wat is de procedure bij een binnenkomende klacht?

  1. De klacht wordt door de front-office op dag van binnenkomst of eerstvolgende werkdag doorgestuurd naar de Operationeel directeur van EDIN.
  2. De indiener van de klacht krijgt op dag van binnenkomst of eerstvolgende werkdag een bericht van Edin dat de klacht in goede orde is ontvangen en dat binnen 10 werkdagen een reactie volgt op de ingediende klacht.
  3. De Operationeel directeur :
    1. Bekijkt de klacht en coördineert de opvolging van de klacht.
    2. Communiceert met indiener de reactie.
  4. Indien een klacht niet onderling opgelost kan worden, leggen wij de klacht voor aan de geschillencommissie particuliere onderwijsinstellingen bij de NRTO.
  5. Het oordeel van de geschillencommissie particuliere onderwijsinstelling is bindend.
  6. Klachten moeten binnen twee maanden na het beëindigen van de opleiding schriftelijk ingediend worden. Twee maanden na het beëindigen van de opleiding vervalt het recht tot klagen.

Edin is aangesloten bij de NRTO en zal ook handelen naar de Algemene Voorwaarden van het NRTO. We verwijzen u voor de Algemene Voorwaarden graag door naar onze website.