Vraag jij je wel eens af hoe patiënten jouw praktijk écht ervaren? Met de training On the job – communicatie & patiëntbeleving ontdek je het door de ogen van een mystery guest. Onze trainer observeert onopgemerkt de communicatie en service in de praktijk en geeft daarna directe on the job training om verbeterpunten meteen aan te pakken. Zet vandaag de stap naar een nóg betere patiëntervaring en teamdynamiek!
Jouw toekomst
Leeruitkomsten
Met deze training krijg je directe feedback op service, samenwerking en werkwijze. Na de training ontvang je een observatieverslag en aanbevelingen. Je beschikt over de handvatten om hiermee aan de slag te gaan.
Vervolgtrainingen
Klaar voor een volgende training met het hele team?
- Broodje Edin
- Borreltje Edin
- Training On the job – communicatie en patiëntbeleving
- Training Communicatie (op maat)
De opbouw
Globale opbouw training
De training is uit verschillende onderdelen opgebouwd. Dit zijn de volgende onderdelen:
- Online intake (bespreken problematiek en plan van aanpak) – maximaal 1 uur.
- 1 dag(deel) meekijken-/ draaien en eventueel individueel advies geven. Aansluitend 1 uur op evalueren op groepsniveau na de werkdag
- Naderhand wordt er een observatieverslag met aanbevelingen gemaakt door de trainer.
De onderwerpen
De onderwerpen van deze training zijn afhankelijk van de uitkomst van het online intakegesprek.
Niet inbegrepen:
Reiskosten:
- Reiskosten van de docent á € 0,35 per km.
Toelating
Deze training is voor het hele team.
Locatie
Deze training wordt altijd gegeven in de eigen praktijk van de deelnemers.
Docenten
De hoofddocent van deze training is een ervaren trainer op het gebied van communicatie.
Direct inschrijven
De planning van deze training wordt in overleg bepaald. Deze training kan alleen als incompany worden geboekt.
Aanvragen via het incompany-formulier.